NI: 242 63 532,

CIF: CZ24263532,

cu sediul în Praha 1 – Malá Strana, Újezd 450/40, cod 118 00, Republica Cehă.

înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Municipal din Prag, dosar C 198629

(denumit în continuare numai „Operator”).

1. DISPOZIȚII INTRODUCTIVE

1.1. Aceste condiții de evaluare în serviciul GLAMI TOP (în continuare numai „Condiții de evaluare“ și „GLAMI TOP“) stabilesc regulile de instrumentare a evaluărilor și a conținutului specific pe portalul Glami.cz (în continuare numai „Portal“). Condițiile de evaluare  sunt obligatorii pentru partenerii Operatorului care își adaugă e-shop-ul în portalul Glami.cz (în continuare numai „Partener”) și pentru utilizatorii care plasează o comandă într-un astfel de e-shop (în continuare numai „Client”, Partener și Client, împreună în continuare „Utilizator”) .

1.2. Condițiile de evaluare reglementează, de asemenea, responsabilitatea operatorului de a stoca conținutul informațiilor furnizate de Utilizator în conformitate cu Legea nr. 480/2004 MO., privind anumite servicii ale societății informaționale, astfel cum a fost modificată.

1.3. În cadrul GLAMI TOP Operatorul permite Clientului să evalueze magazinul electronic și produsele comandate. Ulterior, Partenerului i se permite să reacționeze la evaluare. Atribuirea evaluării și publicarea oricărui conținut legat de GLAMI TOP sunt în întregime voluntare. Tot conținutul publicat este furnizat de Utilizator fără nicio pretenție la o remunerație.

1.4. Utilizatorul este obligat să se familiarizeze cu Condițiile de evaluare înainte de orice utilizare a GLAMI TOP. Consimțământul pentru Condițiile de evaluare se acordă la înregistrarea în serviciul GLAMI TOP, în timpul procesului de creare a comenzii în e-shop-ul Partenerului, fie în fereastra pop-up afișată în acest scop, fie aplicând o altă opțiune similară.

1. CONȚINUTUL EVALUĂRII

2.1. Întregul conținut publicat de Utilizator în legătură cu GLAMI TOP trebuie să respecte Condițiile de evaluare și legislația aplicabilă. În acest sens, Operatorul avertizează că conținutul evaluării Clientului și reacția ulterioară a Partenerului sunt publicate de obicei automat, fără modificări.

2.2. Utilizatorul este obligat să prezinte doar evaluări adevărate și reacții care corespund cursului propriu-zis al procesării comenzilor și experienței Utilizatorului. Operatorul nu este responsabil pentru veridicitatea oricăror conținut publicat în GLAMI TOP și este întotdeauna necesar să se țină seama de faptul că conținutul publicat este o evaluare subiectivă a Utilizatorului.

2.3. Utilizatorul are dreptul de a publica în cadrul GLAMI TOP orice conținut care conține informații protejate de dreptul la protecția personalității, de legea privind protecția datelor cu caracter personal sau de altele, numai cu acordul prealabil al persoanelor în cauză pentru o astfel de publicare sau în baza un alt motiv legal temeinic.

2.4. Utilizatorul are dreptul să plaseze tot conținutul pe portalul Glami.cz numai dacă este autorul site-ului în sine sau are dreptul adecvat de a-l publica.

2.5. Clientul are dreptul să acorde doar o astfel de evaluare, care se referă la e-shop-ul Partenerului și la produsele oferite în acesta. Ca reacție la evaluarea Clientului, Partenerul are dreptul să indice numai faptele legate de e-shop-ul și de produsele oferite de acesta.

1. RESPONSABILITATEA OPERATORULUI

3.1. Operatorul are dreptul să monitorizeze și să stocheze informații despre conținutul publicat de Utilizator în scopul verificării îndeplinirii Condițiilor de evaluare, pentru o posibilă comunicare cu Utilizatorul sau pentru a lua măsuri de remedierea a unei situații. Dacă Operatorul detectează orice conținut ilegal, dăunător, neinteligibil, duplicat, înșelător sau altfel defectuos, are dreptul de a nu-l publica sau de a-l șterge sau de a-l modifica, pentru a se conforma Condițiilor de evaluare, fără a-l notifica în prealabil pe Utilizator. Operatorul nu este obligat să informeze Utilizatorul cu privire la această decizie sau să explice motivele acesteia.

3.2. Cu toate acestea, Operatorul nu este obligat să supravegheze conținutul evaluării sau orice alt conținut publicat de Utilizator în cadrul GLAMI TOP, sau să caute în mod activ fapte și circumstanțe care indică conținut ilegal. În plus, Operatorul nu este obligat să facă nicio corecție a acestui conținut.

3.3. Operatorul este responsabil de conținutul evaluării sau de alt conținut publicat de Utilizator numai dacă, din cauza domeniului de activitate, a circumstanțelor și a naturii cazului, ar putea ști că conținutul informațiilor sau comportamentului stocat al Utilizatorului este ilegal sau dacă a aflat în mod demonstrabil despre caracterul ilegal al conținutului informațiilor sau al atitudinii Utilizatorului și nu a luat imediat toate măsurile care i se pot cere pentru a elimina sau a face ca aceste informații să fie inaccesibile.

1. CONSIMȚĂMÂNT PENTRU UTILIZAREA CONȚINUTULUI

4.1. Prin plasarea oricărei evaluări sau a altui conținut pe Portal, în legătură cu GLAMI TOP, Utilizatorul acordă Operatorului și Partenerului în cauză (dacă conținutul este publicat de Client), consimțământul limitat în timp pentru redistribuirea și reproducerea conținutului, atât prin partajarea pe platformele online sau prin materiale promoționale ale Operatorului, cât și pe rețelele sociale, indiferent dacă acest conținut postat este protejat de dreptul de autor în conformitate cu legislația aplicabilă. Operatorul are, de asemenea, dreptul de a utiliza statisticile și alte date cumulative obținute pe baza evaluării, pentru a evalua sumar e-shop-urile Partenerilor și mărfurile oferite de aceștia și pentru a publica această evaluare în modul specificat mai sus în acest articol.

1. ALTELE

5.1. Utilizatorul are dreptul să contacteze Operatorul în caz de reclamații cu privire la conținutul publicat în legătură cu GLAMI TOP prin e-mail la [info@glami.cz]. Operatorul nu este obligat să evalueze caracterul defectuos al conținutului și îl va face inaccesibil numai dacă apare o încălcare vădită și evidentă a Condițiilor de evaluare sau a reglementărilor legale.

5.2. Aceste Condiții de evaluarea intră în vigoare la data de 1.3.2020.

Inspigroup s.r.o.