Glami piXel


Unul dintre motivele pentru scăderea ratei de conversie este faptul ca utilizatorii nu cunosc magazinul online de unde cumpără, și nu faptul că nu cunosc brandul.

Glami piXel este o soluția de optimizare GLAMI.ro pe baza preferințelor consumatorilor - prin magazine populare, branduri, culori, prețuri sau stil. În momentul în care utilizatorul accesează Glami.ro îi sunt afișate produse și magazine online conform preferințelor lui, produse pe care le-a cumpărat deja și noi recomandări similari. GLAMI piXel prezintă utilizatorului categorii de produse și oferte de produse conform preferințelor lui.

Informatii despre tracking

Ce îți aduce în plus Glami piXel ?

  • Creșterea conversiei
  • Creșterea vânzărilor
  • Micșorează costul per vânzare (COS)
  • Crește vizibilitatea magazinului dvs online pe Glami.ro
  • Afișează produse în funcție de gusturile specifice ale clientului: de preț, produse populare și culori
  • Ascundeți produsele care au o mulțime de clicuri, dar puține conversii
  • Direcționarea cliențiilor noi, către preferințețe utilizatori similari care celor care au achiziționat deja

Cum funcționează Glami piXel ?

Utilizatorul a plasat comanda într-un magazin
care are Glami piXel activ
Magazinul A
Ordinea magazinelor online afișate
este ajustată conform preferințelor consumatorilor
Îmbunătățirea performanței
datorită afișării magazinelor binecunoscute
Crește veniturile
Creșterea numărului de comenzi
Optimizarea costului per vânzare (COS)

Cum se implementează Glami piXel ?

Glami piXel poate fi implementat ușor pentru orice magazin online. Acesta funcționează pe un principiu similar ca Facebook pixel, care poate fi utilizat la fel.

Implementarea Glami piXel pentru dezvoltatori

Întrebări frecvente

Cât costă?

Serviciul este complet gratuit. Costul per Click rămâne la fel. Beneficiul pentru magazinul online se măsoară în conversii mult mai bune.

Cum rămâne cu datele personale care trebuie să fie trecute?

Transmiterea datelor este complet anonimă, GAMI piXel nu colectează informații personale de la utilizatori.

Pe ce pagini trebuie codul să fie plasat?

Pentru funcţionalitatea corectă a Glami piXel-ului, acesta trebuie implementat pe toate paginile din magazin, inclusiv ultima pagină, numită checkout.

Ce informații putem trimite?

Numai date anonime despre utilizator care intră pe pagină, într-o categorie anume, produs, sau pentru a face o achiziție.

Este posibilă implementarea GLAMI piXel prin Google Tag Manager?

Da, acest lucru este posibil. Te rugăm să consulți pagina de implementare.