Directorul creativ al Balenciaga, Demna Gvasalia, consideră că brandul este un echilibru între inovație și eleganță și are un stil avangardist. Acesta a devenit unul dintre cele mai influente branduri de modă din lume, cu o gamă largă de haine și accesorii de designer, precum și articole râvnite de îmbrăcăminte pentru copii.
Începuturi
Cristóbal Balenciaga, născut în Spania, și-a deschis primul magazin parizian de haute couture în 1937. În 1951 a creat un nou stil de rochii și a devenit „Picasso al modei”. Cristóbal a murit în 1972, dar moștenirea și desenele sale bine stabilite există încă așa cum le cunoaștem astăzi.
Perioada de aur
Anii '50 și '60 au însemnat multe inovații, făcându-l pe Cristobal unul dintre cei mai remarcabili maeștri ai artei și costumelor. Balenciaga și-a eliberat geniul într-o direcție diferită decât oricine altcineva la acea vreme: sarcina lui a fost să reprezinte corpul prin volum, simetrie și contraste cromatice.
Tendințe actuale
Balenciaga a acceptat provocarea de a viza Generația Z cu o abordare de marketing tânără și avangardistă și o abordare de modă out-of-the-box. „Less is more” ar trebui să devină deviza multor branduri. Acesta este deja cazul Balenciaga.
Forever stylish
În 2001, Kering a achiziționat casa de modă, iar designerii talentați i-au succedat lui Cristóbal Balenciaga, inclusiv Nicolas Ghesquière, Alexander Wang și Demna Gvasalia în 2015. Gvasalia a reușit să dea o nouă viață brandului și a contribuit la succesul său actual. Designerul georgian și-a pus amprenta în îmbrăcămintea de stradă prin croielile simple și clare proiectate de Balenciaga.
Sneakersii Triple S
Balenciaga a lansat pentru prima dată adidașii Triple S când și-a lansat colecția toamnă-iarnă în 2017. Numele este preluat din talpa cu trei straturi, care îi deosebește de alți pantofi sport cu platformă. Ele reprezintă designul sportiv. Adidașii au luat lumea cu asalt în momentul în care au fost lansați.
Tendințe actuale
Balenciaga a acceptat provocarea de a viza Generația Z cu o abordare de marketing tânără și avangardistă și o abordare de modă out-of-the-box. „Less is more” ar trebui să devină deviza multor branduri. Acesta este deja cazul Balenciaga.
Balenciaga – un brand popular și modern
Balenciaga este un brand fondat în 1917 de către un designer spaniol și are nenumărate colecții impresionante de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru femei și bărbați. Articolele lor sunt de fiecare dată în tendințe, datorită faptului că au un aspect unic și modern. Achiziționarea unor papuci precum sneakersii triple S îți vor îmbunătăți fiecare ținută și te vor face să te simți șic și sofisticat.
Tricouri și hanorace de înaltă calitate
Articolele de îmbrăcăminte de la Balenciaga sunt mereu în tendințe și se vând foarte repede, datorită popularității brandului, dar și a confortului pe care fiecare piesă ți-o oferă. Dacă vrei să te simți pe deplin confortabil în ținuta pe care o porți, achiziționează-ți un tricou din bumbac sau un hanorac simplu. Verifică chiar acum ultimele reduceri și profită de ele!
Detaliile ținutelor noastre contează!
Balenciaga are nenumărate colecții de accesorii, care pot să-ți ofere un aspect absolut impecabil și pretențios. Dacă dorești să-ți îmbunătățești aspectul, nu e nevoie să-ți achiziționezi foarte multe articole vestimentare, căci e suficient să-ți cumperi câteva accesorii minunate. Așadar, dacă vrei să fii în tendințe și să pui accentul pe detalii în ținutele tale, achiziționează-ți o curea cu elemente aurii sau argintii sau un portofel simplu.