Îmbrăcăminte la modă, atemporală. Slogane provocatoare cu modele pe măsură ce poartă blugi – și doar blugi. De la înființarea sa în 1968, brandul Calvin Klein a obținut o recunoaștere extraordinară – și a stârnit controverse – în întreaga lume.
Primii ani
Calvin Richard Klein, de origine maghiară, s-a născut în 1942 în Bronx, într-o familie de imigranți evrei. Alături de Robert Denning și Ralph Lauren, a fost unul dintre designerii de modă crescuți în comunitatea evreilor imigranți din Bronx. Dar a devenit protectorul baronului Gunzburg, a cărui faimă l-a făcut cunoscut pe scena modei de elită din New York, înainte de a lansa primul său succes important – colecția sa de blugi.
Pastel și blugi
În anii 70, cele mai importante caracteristici ale brandului erau culorile pastelate și simplitatea. O inovație vestimentară a deceniului au fost blugii strânși introduși în 1976, cu sigla „Calvin Klein” brodată pe buzunarul din spate. A fost unul dintre primii designeri de modă care a făcut din blugi un produs vestimentar.
Senzual și provocator
În 1985, Calvin Klein a introdus un nou parfum numit Obsession. Parfumul a devenit un simbol al anilor '80, iar Klein l-a descris drept „direct, senzual și provocator”. Parfumul a fost însoțit de o altă campanie publicitară de tip „break-form”, de această dată cu Kate Moss și alte modele tinere pline de farmec, care poartă haine lejere.
Curaj și originalitate
Brandul și-a menținut estetica minimalistă și în anii '80. A avut din nou succes atunci când și-a promovat brandul de lenjerie prin celebrități precum Mark Wahlberg. Fotografiile în alb și negru au făcut diferența între reclamele Calvin Klein și celelalte reclame de pe piață.
Premii și recunoașteri
Creați în 1974, blugii strâmți au adus 200.000 USD în prima săptămână de vânzări. În același an, a devenit și primul designer care a primit recunoaștere pentru designul excelent al îmbrăcămintei pentru bărbați și femei la ceremonia de premiere CFDA.
Senzual și provocator
În 1985, Calvin Klein a introdus un nou parfum numit Obsession. Parfumul a devenit un simbol al anilor '80, iar Klein l-a descris drept „direct, senzual și provocator”. Parfumul a fost însoțit de o altă campanie publicitară de tip „break-form”, de această dată cu Kate Moss și alte modele tinere pline de farmec, care poartă haine lejere.
Calvin Klein- UN BRAND CURAJOS ȘI ORIGINAL
De la lansarea în 1968, brandul Calvin Klein a obținut o recunoaștere extraordinară – și a stârnit controverse – la nivel global. Cu toții știm reclamele provocatoare la lenjerie Calvin Klein de damă sau de bărbați, simple dar de efect. Zeci de celebrități, printre care Kate Moss, Kendall Jenner, Shawn Mendes sau Justin Bieber, poartă produsele brandului, ceea ce îl face să fie unul dintre cele mai populare branduri în mediul online.
Modele actuale de pantofi sport Calvin Klein
Când vine vorba de noutate, Calvin Klein știe să îți păstreze un loc fruntaș în lumea modei. Scoate ținutele din anonimat cu o pereche de sneakersi Calvin Klein cu plasă, pe gleznă sau cu imprimeu. Alege calitatea oferită de Calvin Klein pentru încălțămintea de damă.
Calvin Klein- mereu o alegere inspirată
Amploarea pe care articolele Calvin Klein a luat-o în ultimii ani nu este întâmplătoare. Gecile Calvin Klein, blugii sau tricourile Calvin Klein au un design unic, care te vor scoate din anonimat. Profită de reducerile de pe GLAMI și comandă online articolul CK pe care ți-l doreai.