GAP a fost fondat în 1969 de Donald Fisher și soția sa Doris F. Fisher și are sediul în San Francisco, California. Compania operează șase divizii principale: GAP, Banana Republic, Old Navy, Intermix, Hill City și Athleta.
Istoria brandului
Don Fisher a creat GAP deoarece nu putea găsi o pereche de blugi care să i se potrivească în magazinele din San Francisco. Acestea avea jeans Levi's cu cusături de 30 și 32 inch, dar nu 31. El a sugerat brandului Levi's că ar trebui să deschidă un loc unde clienții ar putea cumpăra toate dimensiunile într-un singur magazin, un fel de ghișeu unic. În 1972, cuplul și-a creat propria marcă de blugi.
GAP în numere
În septembrie 2008, compania are aproximativ 135.000 de angajați și operează 3.727 de magazine, dintre care 2.406 sunt în S.U.A.
Marketing
GAP a vizat inițial generația tânără atunci când a fost lansat, numele său făcând referire la decalajul generațional al vremii. În 1973, GAP a început să-și facă propriile blugi ca modalitate de a se diferenția de magazinele universale. Strategia actuală de marketing a brandului vizează o populație demografică largă, în timp ce Banana Republic prezintă o imagine sofisticată cu o personalitate ușor de exprimat, iar Old Navy se concentrează pe „distracție, modă și valoare” pentru familii și clienți mai tineri.
Product Red
În 2006, GAP a participat la campania Product Red cu lansarea unei colecții RED speciale, inclusiv un tricou fabricat în Lesotho din bumbac african. Colecția extinsă GAP Product Red a fost lansată pe 13 octombrie 2006. 50 până la 100% din profituri au mers către The Global Fund, în funcție de articolul vândut.
GAP Kids
În 1986, CEO-ul la acea vreme, Mickey Drexler, a căutat să completeze o altă nevoie de îmbrăcăminte a generației baby boomer cu debutul GAP Kids, oferind haine confortabile și durabile pentru copiii părinților care cumpărau din magazinele GAP. Conceptul a avut un succes imens.
Marketing
GAP a vizat inițial generația tânără atunci când a fost lansat, numele său făcând referire la decalajul generațional al vremii. În 1973, GAP a început să-și facă propriile blugi ca modalitate de a se diferenția de magazinele universale. Strategia actuală de marketing a brandului vizează o populație demografică largă, în timp ce Banana Republic prezintă o imagine sofisticată cu o personalitate ușor de exprimat, iar Old Navy se concentrează pe „distracție, modă și valoare” pentru familii și clienți mai tineri.
Conturează-ți stilul propriu!
Pe GLAMI găsești branduri de top! Cele mai iubite branduri vin cu o selecție variată de îmbrăcăminte, incaltminte și accesorii, pentru femei, bărbați și copii, pentru că tu să îți conturezi propriul stil, cu ajutorul celor mai cool articole. Achiziționează un hanorac de damă Gap roșu sau negru, cu glugă, și combină-l cu o pereche de blugi și pantofi sport, pentru un look casual sport simplu și de efect.
Pantalonii de trening
Foarte comfortabili și versatili, pantalonii sport sunt un must pentru orice garderobă. Îi poți purta atât la sală sau la alergat, cât și acasă sau chiar pe stradă. Combină-i cu un tricou casual, o pereche de pantofi sport și un rucsac, și ai o ținută numai bună pentru o zi activă.
Blugii – nelipsiți din garderobă
Blugii sunt, fără doar și poate, un articol vestimentar care își găsesc locul în orice garderobă. Sunt o piesă indispensabilă, pe care o poți integra cu ușurință în orice ținută. Există o mulțime de modele, menite să avantajeze toate timpurile de siluetă. De la blugi skinny, drepți, sau blugi evazați, până la blugi scurți, blugi cu talie înaltă sau faimoșii blugi rupți.