Brandul Fila a fost creat de frații Ettore și Giansevero Fila în 1911, în Biella, în regiunea Piemonte din nordul Italiei. Este, în prezent, unul dintre cele mai populare branduri de sport și lifestyle.
Din Alpi la Wimbledon
Fila s-a axat inițial pe îmbrăcămintea locuitorilor din Alpii italieni, în principal pe producția de lenjerie. A început să producă îmbrăcăminte sportivă în anii ’70 și a încheiat un acord de aprobare cu tenismenul Björn Borg, după care marca a devenit tot mai populară în industria articolelor sportive.
Fila și tenisul
Brandul are legături puternice cu tenisul – susținând jucători precum Alison Van Uytvanck sau John Isner, printre alții. În 1957, a lansat prima sa colecție de încălțăminte de tenis. Portofoliul său include nu numai pantofi sport, ci și altă încălțăminte sport, papuci și sandale și îmbrăcăminte sport de calitate.
Responsabilitate socială
Deși are un drum lung de parcurs în ceea ce privește sustenabilitatea, Fila se concentrează pe trei domenii: Oamenii (egalitate socială, bunăstarea angajaților, respectarea drepturilor omului, transparență și legalitate), planeta (respect pentru mediu și legislația de mediu) și evoluția (obiective care asigură prosperitatea economică, inovația tehnologică în procese și calitatea produselor).
Logo-ul
Versiunea inițială a logo-ului Fila înfățișa o literă stilizată „F” în nuanțe de albastru închis și o linie roșie în partea de sus a literei F. La sfârșitul anilor 1980, compania a introdus un nou logo. În loc de vechea pictogramă, a fost inclus numele complet, păstrând același stil. Combinația de roșu și bleumarin este folosită des în lumea logo-urilor mărcilor sportive, deci alegerea culorilor este destul de comună. În același timp, evocă și asociații precum energie și vitalitate (roșu), loialitate și fiabilitate (albastru).
Fila Disruptor
Fila ar fi putut găsi cu greu un moment mai bun pentru a lansa o pereche de sneakers precum Fila Disruptor. Modelul masiv, cu talpa cu aspect de fierăstrău, cunoscut mai ales în alb, a fost lansat inițial în 1996, iar lansarea sa recent actualizată, Disruptor II, combină mai multe stiluri de modă simultan: renașterea anilor '90, popularitatea pantofilor chunky sau popularitatea produselor intenționate „urâte” („ugly shoes“).
Responsabilitate socială
Deși are un drum lung de parcurs în ceea ce privește sustenabilitatea, Fila se concentrează pe trei domenii: Oamenii (egalitate socială, bunăstarea angajaților, respectarea drepturilor omului, transparență și legalitate), planeta (respect pentru mediu și legislația de mediu) și evoluția (obiective care asigură prosperitatea economică, inovația tehnologică în procese și calitatea produselor).
Fila – Echipament pentru toată familia
Cu un look clasic, Fila se adresează iubitorilor de sporturi, dar şi celor care preferă un stil de viaţă activ şi un look casual. Brandul vine cu o colecţie de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii pentru toată familia, având atât articole de damă, cât şi pentru bărbaţi şi copii. Pe GLAMI găseşti toată gama de produse FILA.
E timpul reducerilor Fila!
Cauţi o pereche de adidaşi sau o pereche de şlapi care să se plieze pe stilul tău activ de viaţă? La FILA găseşti sute de modele la preţ redus. Asortează-i cu o borsetă sau un rucsac şi eşti gata de drum. Nu uita să verifici şi ultimele modele de tricouri şi hanorace, toate sunt acum la reducere.
Fila, un brand cu tradiţie
Asocierea brandului Fila cu lumea tenisului și cu tenismenul Björn Borg i-a propulsat în topul celor mai bune branduri de echipamente sportive. Cu o lungă istorie în lumea modei sportive, Fila nu încetează să surprindă cu fiecare nouă colecție. Alege din sutele de produse Fila la reducere și fii încrezător în tine. O varietate de produse într-un singur loc, prin GLAMI.