O bag este un brand de genți italian care a fost fondat în Italia în 2009, numit apoi și Fullspot. Inițial, se concentra asupra producției de ceasuri, dar astăzi roducția s-a mutat pe genți și accesorii de modă. Produsele sale au un design minimalist și modular care permite personalizarea ușoară a produsului.
Istoria brandului
Produsele O bag au fost expuse pentru prima dată la Expoziția Internațională din Milano în 2010. Iubitorii brandului pot face cumpărături în magazinele O bag din peste 50 de țări din întreaga lume. După lansarea „ceasului O”, geanta O a lansat un ceas de buzunar numit O chive și o colecție de genti, geanta O. Ceasurile lor colorate, vesele și accesibile au avut un mare succes în întreaga lume în scurt timp. Au deschis primul lor magazin de marcă în 2011 la Veneția.
One, Original, Own
Personalizarea a devenit un simbol pentru companie și, la scurt timp după aceea, aceasta a început să dezvolte nu numai o întreagă colecție de genți și ceasuri, ci și multe altele. Acestea includ ochelarii de soare „O sun”, portofelul „O hug”, papucii „O slippers” sau lanterna inteligentă „O joy”. Toate produsele O bag sunt recunoscute prin litera „O”, care reprezintă cele trei elemente care stau la baza filozofiei brandului: One, Original, Own.
Valori
Succesul O bag se bazează pe valori precum simplitatea, spiritul de echipă, eco-sustenabilitatea, sprijinul local, prietenia, familia și mediul înconjurător. Brandul crede în sprijinirea afacerilor locale, astfel încât rețeaua sa de furnizori se află în principal în regiunea Veneto.
Design unic
Deoarece fiecare produs poate fi personalizat după preferințele proprii, fiecare produs este unic și original. Această filozofie înseamnă că clientul O bag devine parte a procesului creativ al produselor de marcă italiană. Prin crearea compoziției lor personale, clientul întărește și mai mult unicitatea și originalitatea care caracterizează brandul.
Sediu
O bag are sediul central cu peste 2.000 de metri pătrați de spațiu de birouri, un showroom de 400 de metri pătrați, un studio foto de 500 de metri pătrați și o zonă de recreere de peste 400 de metri pătrați pentru personal, inclusiv o cantină și sală de gimnastică. Clădirea a fost concepută pentru a crea un mediu de lucru confortabil și motivant, comunicând în același timp filosofia unei companii cunoscută pentru viața și stilul său minimalist.
Valori
Succesul O bag se bazează pe valori precum simplitatea, spiritul de echipă, eco-sustenabilitatea, sprijinul local, prietenia, familia și mediul înconjurător. Brandul crede în sprijinirea afacerilor locale, astfel încât rețeaua sa de furnizori se află în principal în regiunea Veneto.
Gențile – una dintre marile pasiuni ale doamnelor
Cu siguranță una dintre marile slăbiciuni ale doamnelor sunt gențile. Niciodată destule și, în același timp, prea multe! Dacă te numeri printre doamnele ale căror colecții de genți sunt într-o permanentă evoluție, atunci profită de colecțiile pe care GLAMI ți le pune la dispoziție și înnoiește-ți colecția cu o geantă de umăr, de mână, o geantă plic sau un portofel stylish și cool.
Geanta de piele – “must-have” sau nu?
Cu cât mai multe, cu atât mai bine. Da, este vorba despre genți! Un lucru bine de știut este faptul că geanta de piele nu trebuie să îți lipsească. De ce? Pentru că este foarte utilă, de bună calitate, și te vei bucura de ea un timp îndelungat. O bag îți pune la dispoziție genți de cea mai bună calitate, așa că, grăbește-te și alege-ți modelul preferat!
Geanta shopper
Deși geanta tip shopper nu este neapărat o noutate, în ultimul timp, a devenit din ce în ce mai populară în materie de accesorii. Sunt foarte practice și ușor de integrat într-o ținută de zi. Poartă o rochie de vară cu print floral, o pereche de sandale cu platformă și accesorizeaza-ți ținuta cu o geantă shopper O bag și vei obține un look de zi practic si casual.