PINKO este o companie italiană și un brand de modă înființat de Pietro Negra și soția sa Cristina Rubiny. PINKO produce și distribuie linii de îmbrăcăminte pentru femei, subliniind feminitatea lor. Intenția PINKO nu este cu siguranță să impună stilul femeilor, ci mai degrabă să le permită femeilor să-și evidențieze personalitatea, feminitatea și independența. PINKO se bazează pe următoarele valori: creativitate, calitate, cercetare și inovație. Pe lângă îmbrăcăminte, PINKO oferă și parfumuri, bijuterii, vinuri și băuturi spirtoase sau cadouri.
Istoria brandului
PINKO a fost înființat la începutul anilor 1980 ca un brand de modă rapidă, adică fără sustenabilitate, o mulțime de ținute noi în fiecare sezon, ieftine, realizate din materiale de calitate mai mică, deoarece a vizat femeile care își schimbă garderoba foarte des. Cu toate acestea, în câțiva ani a recunoscut imposibilitatea acestei abordări, a început să încetinească și a trecut la moda „semi-planificată”. Pentru a face acest lucru, PINKO și-a revizuit strategia de distribuție și a introdus modelul francizei. A fost interesant să urmărim dezvoltarea laturii morale a brandului. Pentru că, indiferent de faptul că PINKO a fost planificat ca un brand de modă rapidă, a devenit unul dintre brandurile cărora le pasă cu adevărat de sustenabilitate (producția are loc mai ales în Italia, nu există producție în masă).
Sediu
Noul sediu PINKO este situat în Fidenza și are aproximativ 15.000 de metri pătrați. A fost proiectat de Guido Canali ca o „fabrică verde”, o structură de sticlă și oțel care se îmbină cu peisajul natural. Există, de asemenea, o grădină pe acoperiș de 3.500 de metri pătrați. Există birouri administrative, de vânzări și de proiectare împreună cu departamentul de inovare și cercetare (laboratoare de dezvoltare).
PINKO Love Bag
Brandul are propria sa geantă numită Love Bag. Geanta se schimbă cu fiecare sezon având forme, dimensiuni sau modele diferite. Este fabricată ca un sac de cumpărături, genți de mână clasice, ambreiaje sau chiar rucsacuri. Elementul de semnătură care rămâne același este catarama. În colecția toamnă-iarnă 2017–2018, PINKO a introdus o nouă funcție oferită gratuit – posibilitatea de a autentifica o anumită geantă scanând codul QR asociat cu fiecare model sau introducând codul utilizând aplicația gratuită Certilogo Authenticator.
#pinkotakecare
PINKO este împotriva cruzimii față de animale. Începând cu colecția sa de toamnă-iarnă 2016, PINKO a încetat să mai folosească blană de animale. În ceea ce privește condițiile de muncă, PINKO a început un nou proiect în 2018 pentru a promova sănătatea și durabilitatea socială a angajaților săi. Proiectul se concentrează pe bunăstarea oamenilor și încearcă să asigure echilibrul între viața personală și cea profesională a angajaților. PINKO le oferă posibilitatea de a se întâlni cu medici, antrenori de sănătate sau terapeuți.
Colaborări
PINKO a colaborat cu super-modele precum Barbara Palvin, Eva Herzigova, Naomi Campbell, Kate Bosworth sau Alessandra Ambrosio. Fotografii preferați ai PINKO cu care să lucreze sunt de ex. Terry Richardson, Steven Klein și Xavi Gordo. PINKO a anunțat o nouă colaborare cu Sonrio, lansând o gamă de îmbrăcăminte exterioară și accesorii cu Hello Kitty. PINKO colaborează și cu o artistă americană, Lucia Heffernan, renumită pentru caricaturile sale sub formă de animale care reprezintă diferite personaje umane. Există zvonuri conform cărora în noua colecție vor fi, de exemplu, câini chihuahua îmbrăcați în Frida Kahlo.
PINKO Love Bag
Brandul are propria sa geantă numită Love Bag. Geanta se schimbă cu fiecare sezon având forme, dimensiuni sau modele diferite. Este fabricată ca un sac de cumpărături, genți de mână clasice, ambreiaje sau chiar rucsacuri. Elementul de semnătură care rămâne același este catarama. În colecția toamnă-iarnă 2017–2018, PINKO a introdus o nouă funcție oferită gratuit – posibilitatea de a autentifica o anumită geantă scanând codul QR asociat cu fiecare model sau introducând codul utilizând aplicația gratuită Certilogo Authenticator.
Bucură-te de experiența iubirii autentice! – PINKO
Brandul PINKO a fost fondat de CEO-ul Pietro Negra și de soția sa Cristina Rubini la sfârșitul anilor ‘80 iar ulterior li s-au alăturat și cele două fiice în departamentul creativ și de comunicare. PINKO răspunde la nevoile de modă ale femei independente, puternice și sexy care e conștientă de feminitatea ei și este pregătită să o exprime. Colecțiile au un stil unic, eclectic și contemporan pe care îl poți descoperi în categoriile: rochii, geci femei și jeanși.
Accesorii originale și eclectice
Acesoriile PINKO sunt o ilustrație a abordării extrem de dinamice a brandului cu accent pe talentul creativ. În catalogul GLAMI poți găsi accesorii precum: genți femei printre care și renumita geantă LOVE în multiple variante dar și curele emblematice din colecția LOVE.
Reduceri de neratat
GLAMI ți-a pregătit reduceri la articolele brandului PINKO de la rochii și tricouri până la curele și încălțăminte. Exprimă-ți feminitatea prin modă și bucură-te de un preț mai mic pentru articole de îmbrăcăminte, încălțămine și accesorii a unui brand autentic cu succes internațional. Profită acum întrucât reducerile pot fi chiar și de cel puțin 70%.