Weekday
Weekday este un brand de modă din denim suedez, inspirat de tineri. A fost înființat în 2002 și are magazine în 10 țări europene. Motivația brandului de a crea este sustenabilitatea și etica modei.
Sustenabilitatea face parte din succes
Brandul consideră că grija pentru mediu și producția de modă sustenabilă este o parte naturală a unei afaceri de succes. De asemenea, vrea să dea un exemplu pentru alte branduri.
68% din produse sunt din materiale sustenabile
Și 100% cred că vor avea toate produsele din bumbac organic până în 2020. Până în 2025, brandul și-a luat angajamentul să folosească doar materiale de ambalare reciclabile în producția totală.
Lupta pentru reducerea emisiilor CO2
Brandul încearcă să îi inspire pe alții prin felul în care produc hainele. Comportamentul angajaților este, de asemenea, în conformitate cu ideea de sustenabilitate. Tot ce poate fi produs local este produs în Stockholm pentru a reduce numărul de deplasări aeriene sau cu mașina.
Reziduuri de producție transformate în piese elegante
Toate colecțiile de costume de baie din Weekday sunt fabricate din produse reciclate. În 2018, au lansat proiectul „Nu există planeta B” pentru a încuraja consumatorii să se gândească la achizițiile lor și să acorde prioritate vestimentației realizate din materiale reciclate și surse sustenabile.
Protecția resurselor de apă
Industria modei are un impact mare asupra resurselor de apă. Weekday încearcă să reducă consumul de apă prin reciclarea hainelor și susține, de asemenea, proiecte care promovează ideea de economisire a apei.
Lupta pentru reducerea emisiilor CO2
Brandul încearcă să îi inspire pe alții prin felul în care produc hainele. Comportamentul angajaților este, de asemenea, în conformitate cu ideea de sustenabilitate. Tot ce poate fi produs local este produs în Stockholm pentru a reduce numărul de deplasări aeriene sau cu mașina.